Klubtøj fra TRIMTEX,ser godt uder lækkert at løbe idet HOLDER

Klubtøj 2023

Her kan du se vores klubtøj. Billederne i venstre side kan drejes 360° og priserne finder du nederst på siden.
Har du spørgsmål eller ønsker at bestille, kontakt Anne Mette Abplanalp, annemette.abplanalp(at)gmail.com

Overtræksættet TRAINER er en forholdsvis bred model, materialet er let og funktionelt. Sættet kan bruges til løbetræning. Materialet er ikke vandtæt, men vindtæt, åndbart, og kan klare en lille byge. Vi har valgt en lasertrykt jakke med ensfarvede bukser.

Herre og damemodellen er ens.

TRAINER LZR Jakke

Trainer jakken har elastiske områder i siden og manchet ved hånden. Lycraen i siden på Trainer LZR jakken er det samme som bagsiden af Trainer TX bukserne. Lomme bagpå.

Trimtex TRAINER Bukser

Trimtex TRAINER Buksen har vindafvisende stof foran og elastisk lycra på bagsiden, dette er hverken vandafvisende eller vindtæt! Lynlås i siden af benet.

Image

Rapid O-Shirt er vores primære klubbluse. Det er en kortærmet O-shirt lavet af et åndbart Coolmax stof, der giver skjorten god ventilation. Bagsiden er lavet af et maskestof, der ventilerer godt.

Rapid fås både i dame- og herremodel samt junior, hvor herremodellen er bredere og længere end damemodellen.

Image

Basic Mesh er en luftig og meget behagelig unisex bluse med korte ærmer. blusen er teknisk udviklet til at være let og meget holdbar og for at have meget god ventilation på grund af lufthullerne over hele kroppen. Det lette, åndbare stof betyder, at blusen føles behagelig og let på kroppen.

Basic Mesh er unisex og fås både til senior og junior.

Image

Den T-shirt er lavet af et let og elastisk stof med en løs pasform. Stoffet er hurtigtørrende og åndbart, hvilket betyder, at blusen er perfekt til aktiviteter som løb. Denne bluse er specielt designet til KOK ungdom.

Free T-shirt fås både i dame- og herremodel samt junior.

Image
BASIC O-buksen er uden strækstof og lynlås
Image
EXTREME knæbukserne har strækstof på den indvendige side af benet og lynlåslomme bagpå, buksen findes kun i denne model.
Image

Run singlet er en fantastisk singlet til ekstra varme dage og lange træningssessioner. Singlet er let og behageligt at have på og er lavet i et åndbart materiale, der har god fugtoverførsel. Der er også ventilationspaneler på siderne, der giver ekstra ventilation. Dette produkt har en tæt pasform, men klæber ikke nødvendigvis på det.

Run singlet fås både i dame- og herremodel samt junior.

Image

Run korte tights har ergonomisk pasform og er designet i et fire-vejs stretchstof. Disse tights er hurtigtørrende og ventilerer godt, de har en elastisk linning med løbebånd, der giver mulighed for individuel justering, og et meshfor i linningen for større komfort. Dette produkt har en tæt pasform.

Run shorts thights fås både i dame- og herremodel samt junior.

Image

Run 3/4 løbebukser er en unisex-model, der fungerer godt for både piger og drenge. Bukserne er lavet af godt ventilerende stof, der tørrer hurtigt. De har en lynlåslomme og en reflekterende detalje i korsryggen. Dette produkt har en tæt pasform.

Run ¾ tights er unisex og fås både til senior og junior.

Image

Run shorts er lavet af et let, teknisk stof, der tørrer hurtigt og er behageligt at have på. Run shorts har spalter i siderne og en foring i et behageligt maskestof.

Dette produkt har regelmæssig pasform. Dette betyder, at det har en løsere pasning på kroppen, det skal ikke være stramt eller restriktivt.

Run shorts fås både i dame- og herremodel samt junior.

TRIMTEX Halsedisse & TRIMTEX Hue
Overtræksdragt TRIMTEX TRAINER